Hi semua..Assalamualaikum & Salam sejahtera.
Thanx alot kepada kawan2 n semua2 yg sudi luangkn masa untuk tinjau2 blog saya nih.=)

Atas dorongan dri kawan2,famili n customer..saya sempat2 kan la nak wat blog nih.
sambil2 tu bolehla saya m'promosi kan pakej dan p'khidmatan2 yg disediakan.

Actually saya masih baru lg dlm bidang andaman nih.Dalam 3 tahun..tp mmg xramai kawan yg taw.Maklumlah kurang promosi..Lagi pun kalau kita tgk skrg bidang andaman ni dah ibarat 'cendawan tumbuh lepas hujan,..Sape yg nak join business ni mmg kena berani n kuat disebabkan p'saingan yg ada..Tp sbb aku dah minat sgt bidang kecantikan ni dari zaman sekolah lg,saya terus kan gak nawaitu nih w'pun memerlukan modal yg agak tebal.Rasenya msh kena byk belajar sbb prinsip saya,saya xleh cepat b'puashati dgn ape ilmu yg saya ada.Dri masa ke semasa saya kena update utk dapatkan hasil yg memuaskan.Setiap komen yg saya terima,saya akan jadikan sebagai bahan utk improve bakat saya nih..Most important,think +ve ok!Tp alhamdulillah,so far customer2 ku xde plak yg complain lagi,semua b'puashati..=)
*Banyak g picture x upload,so kawan2 rajin2lah tgk blog saye..=)

0 comments:

Post a Comment